18/9

Opleiding

Digital Marketing - In Company

Details

In Company opleiding, waarom?

Long life learning is één van de belangrijkste instrumenten om blijvend concurrentievoordeel te kunnen behalen. De In Company opleiding is voor BAM een permanent zoekproces naar de optimale afstemming tussen de persoonlijke motivatie van de medewerker en het bereiken van hogere prestaties door de organisatie. De ontwikkeling van de individuele medewerker of manager gaat samen met de ontwikkeling van de organisatie. De In Company opleidingen verhogen de algemene professionaliteit van de onderneming en dragen bij tot de gewenste verandering of versterking van de bedrijfscultuur.

 

In Company DIGITAL MARKETING

 

Doelstelling

  • Een holistische benadering van digital marketing geven om de digitale expertise te ontwikkelen en de shift naar digitale transformatie te ondersteunen.
  • Een referentiekader aanbrengen om digitale marketing en communicatie op een coherente en succesvolle manier te implementeren.
  • De samenwerking tussen de verschillende afdelingen te versterken en te optimaliseren om samen een innovatieve benadering van de markt/klanten te ontwikkelen.

Doelstellingen

Stelt u programma zelf samen, met minimum 4 modules.

U heeft de keuze tussen 10 modules. Elke module bevat 3u.

Naast deze modules kunnen de deelnemers op praktijkprojecten in groep werken. Ze worden door twee docenten begeleid. Dit zorgt voor een onmiddellijk toepassing van de opleiding in het bedrijfscontext. 

 

Coordinator

Stefan Borghgraef, Digital Marketing & Transformation Executive FCR Media Belgium

 

Programma bouwstenen

 

1. Introduction to Digital Marketing

2. E-mail marketing

3. PPC advertising & Programmatic

4. Search Engine Optimisation (SEO)

5. Content Marketing

6. Google Analytics – Marketing tools

7. Marketing automation

8. Leadgen & Conversion optimisation

9. UX & Design thinking

10. Trends in digital marketing – Disruption thinking – Digital shift

 

Methodologie

  • Voor maximum 25 medewerkers.
  • Basis opleiding digitale marketing.  De concrete leerdoelstellingen van elke sessie worden op voorhand in een fiche vastgelegd.
  • Klassikale sessies met veel aandacht voor interactiviteit en praktische toepassingen.
  • De sessies kunnen in het Nederlands, Frans of Engels georganiseerd worden.
  • 4 aandachtspunten voor elke sessie:
    - planmatig werken (structuur, stappenplan,…)
    - concepten en theorie afwisselen met  praktijkvoorbeelden uit verschillende sectoren
    - de deelnemers aanmoedigen om na te denken over hun eigen situatie
    - afsluiten met een aantal concrete tips en tricks
  • Naast de opleidingsessies werken de deelnemers in groep aan een praktijkproject.
  • Presentatie van de groepswerken vóór een jury van BAM docenten en management van het bedrijf.
  • Deelnemers onvangen een BAM certificaat.

 

Voorbeeld  programma 

Voorbereiding & coördinatie - kick-off meeting, briefing en opvolging docenten, inhoud programma, evaluatie en aanbevelingen.

Opleiding

5 modules van 3u

  • Introduction to Digital Marketing
  • E-mail marketing
  • Search Engine Optimisation (SEO)
  • Leadgen & Conversion optimization
  • Trends in digital marketing – Disruption thinking – Digital shift

Budget

Voor 5 modules, voorbereiding & coördinatie

Totaal : € 10.300 (excl.21%BTW)

Locatie en catering niet inbegrepen.

 

Sessies

Wanneer

18-09-2017 09:00 tot 16-12-2017 17:00

Locatie
Roularta Conference Centre - Belgian Association of Marketing (BAM)
Z.1. Research Park (GPS: De Haak 1) 120
1731 - Zellik (België)
Sprekers
Verantwoordelijke
Pascale Cambie
Directeur STIMA Education pascale.cambie@stima.be 02-234 54 03
Inschrijvingsprijzen