12/10

Opleiding

What about Programmatic

Details

Deze workshop richt zich naar marketing en communication professionals die de basics van programmatic willen beheersen. De doelstelling is de rol en de plaats van programmatic in het ecosysteem van de online media aankoop te begrijpen. En meer algemeen de impact van programmatic op de marketing/communicatie strategie van het merk.

Dit programma richt zich dus niet naar een advanced publiek of naar adops.

 

Coördinator van deze workshop

Luc Eeckhoudt, Directeur Phimedia

 

Programma

 

Sessie 1

  • Definitie van programmatic: SSP, DSP, trading desk .... wat is dat?
  • Wanneer automated buying programmatic wordt met het toevoegen van data
  • Noties van aankoop in real time, floor price, guaranteed, RTB, etc ...

Sessie 2 

  • Programmatic aankoop: hoe doe je dat?
  • De omnisbare ingrediënten om een campagne in programamtic te programmeren
  • Hoe de campagne doelstellingen definiëren?
  • Hoe de briefing naar de agentschap structureren?
  • Hoe de effectiviteit van mijn programmatic campagne meten? Welke zijn de relevante KPI’s?

Sessie 3 

  • Programamtic tools : SSP, DSP, trading desk …. Hoe werkt dit?
  • Brand safety, ad fraud, …. Welke zijn de valkuilen en hoe deze vermijden (Moat,…)

Sessies

Wanneer

12-10-2017 14:00 tot 12-10-2017 17:30

Locatie
Roularta Conference Centre - Belgian Association of Marketing (BAM)
Z.1. Research Park (GPS: De Haak 1) 120
1731 - Zellik (België)
Sprekers
Verantwoordelijke
Pascale Cambie
Directeur STIMA Education pascale.cambie@stima.be 02-234 54 03
Inschrijvingsprijzen
€ 245,00 + BTW 21% (Niet-leden tarief)
€ 150,00 + BTW 21% (Tarief voor BAM leden (STIMA, IAB, BDMA))