16/5

Opleiding

GDPR - New data protection regulation - Editie NL

Details

Wat moet ik doen om compliant te zijn in 2018?

De Europese verordening over de bescherming van persoonsgegevens treedt pas in werking vanaf mei 2018. Maar wat moet jouw bedrijf veranderen om te voldoen aan deze wet, wetende dat er grote financiële sancties zullen zijn? Welke impact heeft deze wet op de marketers? Hoe kunnen marketers deze legale verplichting gebruiken om hun merkwaarde te verhogen? Moet jouw bedrijf ook bezitten over een Data Protection Officer?

Deze workshop zal je helpen om de bepalingen van deze nieuwe wetgeving te begrijpen, om de nodige maatregelen te treffen en deze maatregelen in stappen te implementeren.

 

Doelgroep

  • Je wil op korte termijn de juiste informatie krijgen
  • Je wil professionele aandachtspunten bespreken met experten

 

Wat leer je uit deze workshop?

  • De details betreffende de GDPR.
  • Welke zijn de implicaties voor de marketers en hun organisatie. Welke toegevoegde waarde betekent dit voor hun merken?
  • Wat moet je voorbereiden om conform te zijn met de nieuwe wetgeving tegen 2018.
  • Hoe je eigen check list opstellen betreffende de implementatie van de nieuwe wetgeving
  • Hoe je privacy policy moet aangepast worden om conform te zijn met de nieuwe wetgeving
  • Hoe met je partners te kunnen afspreken (HR, legal advisors, ...)

 

Programma

  • Waarom een nieuwe wetgeving – Europese context en rol van de lobby.
  • Waarom moet ik meer aandacht aan de privacy problematiek besteden    dan in het verleden?
  • Welke zijn de grote veranderingen?
  • Hoe kan ik mijn eigen stappenplan voorbereiden?
  • Aanpassing van mijn eigen privacy policy (gelieve daarvoor de privacy policy van jouw bedrijf meebrengen)

 

DEZE WORKSHOP IS VOLZET - Volgende editie op 8 juni 2017.

 

Vragen of bijkomende info?

Contacteer ons:

STIMA, Pascale Cambie: 02/234 54 03, pascale.cambie@stima.be

BDMA, Sarah Vyverman : 02/234 54 08, sarah@bdma.be

 

Sessies

Wanneer

16-05-2017 09:00 tot 16-05-2017 12:30

Locatie
Roularta Conference Centre - Belgian Association of Marketing (BAM)
Z.1. Research Park (GPS: De Haak 1) 120
1731 - Zellik (België)
Sprekers
Claudine Knop, CEO DBM, Data for Better Marketing
Dominique Pissoort, Legal Advisor, Bisnode Belgium
Ivan Vandermeersch, Secrétaire Général, BDMA
Verantwoordelijke
Pascale Cambie
Directeur STIMA Education pascale.cambie@stima.be 02-234 54 03
Inschrijvingsprijzen
€ 190,00 + BTW 21% (Niet-leden tarief)
€ 115,00 + BTW 21% (Tarief voor leden STIMA, IAB en BDMA)