​Content lunch: CREATE

Eens de content marketingstrategie bepaald is kan de concrete uitwerking starten. Hoe begin je?, waarop moet je letten?, hoe zet je een en ander in gang?, hoe kom je tot straffe content?, welke ideeën weerhouden?, wie doet wat?, enz.…

Danny Devriendt, Managing Director Mediabrands Publishing, heeft zijn expertise doorgegeven over “The power of story”. Dan hebben Geraldine Van Bosch (SD Worx), Peter Vertongen (Colruyt Group) en Siegert Dierickx (Multiminds), en Bert Pieters (Dift.be) getoond hoe zij dit in hun bedrijf hebben toegepast.

Herbeleef deze Content lunch met het volledige verslag !

Bekijk hier de presentaties van de sprekers:

Case SD Worx – Geraldine Van Bosch (Consultant Content & Inbound Marketing)
Case Colruyt & MultiMinds door Peter Vertongen (Colruyt Groep Team Manager UX - Media - Digital Analytics) & Siegert Dierickx (Multiminds)
Case DIFT – Bert Pieters (Watt)

Kom meer te weten over de expertgroep Content Marketing !