Engage4Results café: ​De toekomst van marketing is meer dan VR en AI.


Engage 4 Results Café komt vandaag naar buiten met een nieuw concept. Terwijl er vroeger steeds met een vast thema werd gewerkt, wordt zo’n Café vanaf nu ingevuld met een aantal relevante topics. Zo is er meer speelruimte om echt goede cases te brengen. Toch valt er vandaag wel een rode draad te bespeuren: de toekomst. En daarin is data extreem belangrijk. Maar niet alleen dat: Artificial Intelligence, Virtual Reality en Augmented Reality zullen een grote rol spelen. De 3 cases geven elk hun invulling aan het verhaal van de toekomst. Zeker een meerwaarde voor elke marketeer die vooruit wil.

  • Case 1: ‘Verwacht het onverwachte’: hoe De Standaard 360-video in Vlaanderen naar een groot publiek bracht. Patrick Saliën – Video Manager bij Mediahuis België
  • Case 2: Visualisaties met een plan. Dr. Joris Klerkx – Research Manager Augment bij HCI group Departmenten Robby Wauters – Technical Lead Prototyping Department bij iMec

  • Case 3: Omni-channel activatie: over brievenbussen, beacons en bonnen. Toon Coppens, omni-channel strateeg bij BD myShopi

Lees hier het volledige verslag.


Interesse gekregen na het lezen van het verslag? Neem dan zeker een kijkje bij onze expertgroep Data Driven Marketing!