SPONSORING

Word sponsor van STIMA en ontdek de vele voordelen! Dankzij de onvoorwaardelijke inzet van vele vrijwilligers en met de hulp van enkele trouwe sponsors maakt STIMA haar doelstellingen dag na dag waar. Er zijn verschillende formules om sponsor te worden:

  • Structurele sponsor
  • Evenementensponsor
  • Expertgroepsponsor

Structurele sponsoring

Trends, ​IBM, VAR, Rossel Advertising, EmailGarage en Living Tomorrow zijn de trouwe sponsors van STIMA. Zij zorgen deels voor logistieke steun (producten, mediaruimte, ...) en deels voor financiële steun.

Voordelen?

In ruil genieten onze structurele sponsors van tal van voordelen: vermelding op alle communicatie, betrokkenheid bij STIMA, nauw contact met dé marketingorganisatie in België (een netwerk van contacten), een blijvende vinger aan de marketing-pols, enz.  Wil jouw bedrijf ook structurele sponsor worden? Aarzel dan niet en contacteer STIMA.

Evenementensponsor

Als evenementsponsor kunnen bedrijven hun product of dienst voorstellen aan de crème de la crème van de Belgische marketing. Dat gebeurt op specifieke evenementen georganiseerd door STIMA zoals:

  • Internationaal Marketingcongres
  • Marketing Congres voor Studenen

Voordelen? De associatie met dé marketingorganisatie in België, een link met het actuele onderwerp van de dag/avond, de mogelijkheid om voor klanten of medewerkers voordelige deelnamevoorwaarden te verkrijgen en visibiliteit op alle communicatie rond het evenement, enz.  Wens je eventsponsor van STIMA te worden? Aarzel dan niet en neem contact op voor meer informatie.

Expert-/ strategische groepsponsor

Voor seminaries, ​events, workshops, ... hebben onze expertgroepen nood aan allerlei zaken die jij ons misschien kan aanbieden. Zo zijn we altijd op zoek naar logistieke hulp, audiovisuele producten, catering, druk- of verzendingshulp, communicatie-advies en meer.   Wens je expertgroepsponsor van STIMA te worden? Aarzel dan niet en neem contact op met STIMA of met de betrokken Expertgroep voor meer informatie.